joi, 12 august 2010

Prietenul meu!


Prietenul meu

Prietenul meu mi-a spus odata: "Te iubesc asa de mult...., mai mult ca oricine! Esti o fiinta pe care o iubesc si o pretuiesc! Fi sigura ca eu te inteleg cel mai bine. Eu stiu cand esti trista, singura, dezamagita, ranita, slabita sau fericita, entuziasmata, indragostita, aeriana sau fara niciun chef de nimic. Eu stiu sa te inveselesc si sa iti aduc pace in suflet! Si chiar daca tu nu imi porti aceeasi iubire pe care ti-o port eu , nu-i nimic, eu voi continua sa te iubesc la fel de mult. As vrea sa stam mai mult de vorba....,sa imi acorzi mai multa atentie fiindca de multe ori simt ca parca nu iti pasa de mine , parca nici n-as exista. Vreau sa nu uiti ca sunt gelos si as vrea sa imi acorzi mai mult timp mie decat tuturor celorlalte lucruri si persoane din viata ta. Poate ca vei spune acum ca asta e cam greu si nu crezi ca vei reusi, dar te rog macar sa incerci! Mi-ar placea mult sa stiu ca ma porti in gandurile tale si atunci cand ai nevoie de ceva sa apelezi la mine. Nu uita.....Voi fi oricand gata sa-ti raspund cu foarte mare drag! Si cand mai ai timp liber nu uita ca eu te astept! Vreau sa vorbesc mai mult cu tine.... Te rog nu ma ignora! Tine bine minte: Te iubesc mai mult ca oricine,.... cu o iubire vesnica si sunt singurul care poate oricand sa te ajute!" Daca nu ti-ai dat inca seama cine mi-a scris aceste ganduri , iti spun eu: a fost prietenul meu, Isus! Dar cea mai buna veste pe care ti-o pot da acum este ca acest prieten minunat nu este numai al meu ci si al tau si aceleasi ganduri ti le impartaseste si tie! Incearca acum sa pui in spatiile punctate din mica scrisoare, numele tau. Cum suna?.. Iti garantez ca acest Prieten nu te va dezamagi niciodata! Ai credinta! Este gata sa-ti raspunda! Apeleaza acum la El!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu